پیامهای سلامتی برای هم نوعان در سراسر دنیا
سایت تخصصی سلامت-چنانجه مایل به ازدواج دایم یاموقت هستید به وبسایتsegheh110.blogfa.comمراجعه نمایید
درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید
آخرین مطالب
نويسندگان
پنج شنبه 29 فروردين 1391برچسب:, :: 1:12 ::  نويسنده : عبدولله

دوست داشتن، چگونه سلامت شما را تضمين مي‌كند؟

  • PDF
امتیاز کاربر: / 0
بدخوب 

ايسنا: اگر هنوز ترديد داريد دوست داشتن و علاقه به ديگران مي‌تواند ابزاري موثر براي پايين آوردن فشار خونتان باشد، خطر افسردگي را در شما كاهش دهد و يا سرعت ترميم و بهبود زخم‌هايتان را بالا ببرد، بايد بدانيد كه دانش پزشكي صحت اين ارتباط را ثابت كرده است.

 

 

 

دكتر جوليان هولت ـ لون استاد دانشگاه بريگم يانگ در آمريكا در اين مطالعه خاطرنشان كرد: روابط ما با ديگران به ما كمك مي‌كند كه با استرس مقابله كنيم، بنابراين اگر كسي را در زندگي داشته باشيم كه بتوانيم براي حمايت احساسي يا مشورت از او كمك بخواهيم مي‌توانيم بر احساسات و عوارض منفي ناشي از استرس مقابله كنيم.

 

 

روزنامه‌ واشنگتن پست به نقل از دكتر هولت ـ لون استاد نوشت: طبق نتايج اين مطالعه زوج‌هاي شاد كه از زندگي مشترك خود رضايت دارند،‌ فشار خونشان از افراد مجرد، پايين‌تر است. اما از طرف ديگر فشار خون زوج‌هاي ناراضي از زندگي مشترك، اغلب از هر دو گروه فوق بيشتر است. بنابراين خطر تنهايي خيلي كمتر از عشق و ازدواج دردسر ساز است، اما عشق عميق و رضايت بخش تضميني براي سلامت هر دو طرف است.

 

زوج‌هاي عاشق همديگر را به انجام رفتارهاي سالم و مفيد مثل ورزش كردن، تشويق مي‌كنند و يكديگر را از عادات ناسالم مثل سيگار و الكل باز مي‌دارند.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





پيوندها