پیامهای سلامتی برای هم نوعان در سراسر دنیا
سایت تخصصی سلامت-چنانجه مایل به ازدواج دایم یاموقت هستید به وبسایتsegheh110.blogfa.comمراجعه نمایید
درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید
آخرین مطالب
نويسندگان
پنج شنبه 29 فروردين 1391برچسب:, :: 1:4 ::  نويسنده : عبدولله



تفریح با فرزندان مهمتر از خرید اسباب بازی است

  • PDF
امتیاز کاربر: / 0
بدخوب 

خبرگزاری مهر: کارشناس اداره روان وزارت بهداشت اظهار داشت: فرزندان وقت گذراندن با والدین را از اسباب ‌بازیها و سایر فعالیتها بیشتر دوست دارند.

 

 

 

معصومه افسری افزود: برخی از فعالیتها مانند غذا خوردن تمام اعضای خانواده با یکدیگر و صحبت کردن، باعث گردهمایی و نزدیکی اعضای خانواده می‌شود و اگر یکی از اعضای خانواده غذای خود را جداگانه بخورد همبستگی لازم در خانواده از بین می‌رود.

 

 

وی افزود: وقت گذراندن با فرزندان و صرف اوقات خوش با آنها می‌تواند به صورت یک فعالیت جمعی با حضور تمام اعضای خانواده و با خانواده‌ های دیگر باشد همچنین این فعالیتها می‌تواند به صورت اختصاصی بین مادر یا پدر و فرزند صورت گیرد.

 

کارشناس اداره روان تصریح کرد: ایجاد لحظه‌های شاد و لذت‌بخش در فضای خانواده کار دشواری نیست و فقط کافی است والدین بدانند که چگونه موقعیتهای عادی و روزمره را به لحظاتی شاد و مفرح برای فرزندانشان تبدیل کنند.

 

وی ادامه داد: برخی از والدین تصور می‌کنند همین که برای فرزندان اسباب ‌بازیهای مختلف تهیه کنند یا برای آنها کارهای مختلف انجام دهند، کافی است و بچه‌ها با این وسایل و فعالیتها سرگرم می‌شوند و دیگر نیازی به وقت گذراندن با فرزندان نیست.

 

به گفته وی، فرزندان وقت گذراندن با والدین را از اسباب ‌بازیها و سایر فعالیتها بیشتر دوست دارند. دوست شدن با فرزند و بهبود بخشیدن رابطه با او، درک کردن فرزند و شناخت دقیقتر وی و کمک به رشد و ارتقاء کودک از اهداف وقت گذراندن با فرزندان است.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





پيوندها