پیامهای سلامتی برای هم نوعان در سراسر دنیا
سایت تخصصی سلامت-چنانجه مایل به ازدواج دایم یاموقت هستید به وبسایتsegheh110.blogfa.comمراجعه نمایید
درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید
آخرین مطالب
نويسندگان
چهار شنبه 30 فروردين 1391برچسب:, :: 23:33 ::  نويسنده : عبدولله



امتیاز کاربر: / 2
بدخوب 

ايسنا: متخصصان تغذيه در دانشگاه بين‌المللي سوري در انگليس با انجام مطالعه جديدي ادعا كرده‌اند كه خوردن تخم‌مرغ در وعده غذايي صبحانه براي كاهش وزن بسيار موثر است.

 

 

e‌چندين دهه پزشكان و متخصصان تغذيه نگران آن بودند كه مصرف تخم مرغ موجب بالا رفتن فشار خون و كلسترول خون مي‌شود. اما اين بار كارشناسان علوم تغذيه‌اي در دانشگاه سوري دريافته‌اند كه خوردن تخم مرغ به عنوان صبحانه مي‌تواند در كاهش مقدار كالري‌هاي مصرفي در وعده‌هاي غذايي نهار و شام موثر و مفيد باشد.

 

تخم مرغ بيش از هر غذاي ديگري در وعده صبحانه مي‌تواند شما را به مدت طولاني‌تري سير نگه دارد و همچنين براي افرادي كه اصرار دارند به عنوان تنقلات بعدازظهر از كيك و شكلات و بيسكوئيت استفاده كنند، بسيار مفيدتر است.

 

به گزارش روزنامه هرالد تريبون، پروفسور گريفين كه سرپرستي اين مطالعه را بر عهده داشته متذكر شد: اين مطالعه بار ديگر تاييد مي‌كند كه خوردن تخم مرغ در وعده صبحانه براي افرادي كه به اين ماده غذايي آلرژي ندارند مي‌تواند آنها را مدت طولاني‌تري سير نگه دارد و در نتيجه با كاهش تمايل به هله هوله خوري در كاهش وزن و جلوگيري از اضافه وزن موثر خواهد بود.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





پيوندها