پیامهای سلامتی برای هم نوعان در سراسر دنیا
سایت تخصصی سلامت-چنانجه مایل به ازدواج دایم یاموقت هستید به وبسایتsegheh110.blogfa.comمراجعه نمایید
درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید
آخرین مطالب
نويسندگان
دو شنبه 7 آذر 1390برچسب:, :: 23:25 ::  نويسنده : عبدولله

دارویی که تومورهای سرطان روده را نابود می کند

قرصایسنا: پزشکان داروی جدیدی تولید کرده‌اند که دو کار همزمان انجام می‌دهد، تومورهای سرطانی روده را جستجو و شناسایی کرده و آنها را نابود می‌سازد.

این پزشکان مدعی شده اند که داروی جدید هیچ عوارض جانبی نیز ندارد. یک تیم بین‌المللی از پزشکان این دارو را تولید و اظهار کردند که در آزمایشات بالینی، داروی جدید ظرف چند دقیقه روی تومورهای روده جا سازی شده و آنها را از بین می‌برد.

به گفته پزشکان، در برخی از آزمایشات حتی موشهایی که سرطان روده در آنها تا مراحل نهایی پیشرفت کرده بود با این دارو درمان شدند. نکته جالب توجه دیگر در این آزمایشات این بود که داروی فوق، هیچ آسیبی به بافت‌ها و سلولهای سالم در اطراف تومور سرطانی وارد نکرد.

روزنامه دیلی میل در گزارشی در این زمینه آورده است در روش‌های استاندارد فعلی برای درمان سرطان مانند شیمی درمانی، داروهای موجود به تمام نقاط بدن حمله می‌کنند به این معنی که حتی به سلولهای سالم نیز مانند سلولهای سرطانی آسیب می‌رسانند. این حمله بدون تبعیض به سلولهای بدن، عوارض جانبی جبران ناپذیری مثل ریزش مو را در پی دارد. اما با استفاده از تکنیک جدید، سلولهای سالم و طبیعی در پروسه درمان سرطان، هیچ آسیبی نمی‌بینند بدین ترتیب بیماران سرطانی دیگر از عوارض جانبی معمول ناشی از شیمی درمانی آسیبی نخواهند دید.

این تیم از پزشکان معتقدند که از روش جدید حتی می‌توان برای مقابله با سایر سرطان‌ها مثل سرطان سینه، پروستات و ریه نیز استفاده کرد و به شیوه‌ای موثرتر این سرطان‌ها را از پای در آورد.

این پزشکان همچنین می‌گویند: نتایج حاصل از روش جدید بسیار شگفت انگیز است چون ظرف دو شبانه‌روز تومورها به طور کامل درمان می‌شوند و حتی با مصرف دوز پایین دارو باز هم این تاثیرات چشمگیر مشاهده می‌شود.

بنابراین گزارش، سرطان روده بیماری است که در آن سلولهای بدخیم سرطانی در بافت روده تشکیل می‌شوند. این سرطان سومین جایگاه را در میان شایع‌ترین سرطان‌های دنیا دارد و عنوان دومین عامل مرگ ناشی از سرطان را در جهان غرب به ‌خود اختصاص داده است. نکته مهم دیگر این است که بیشتر سرطان های روده، نشانه‌ای ندارند و معمولا وجود خون در مدفوع اولین علامت این بیماری است که اغلب با چشم غیرمسلح قابل رویت نبوده و به وسیله ی آزمایش‌ های میکروسکوپی تشخیص داده می‌شود



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





پيوندها