۳۶۵ گام بلند موفقیت |
 
پیامهای سلامتی برای هم نوعان در سراسر دنیا
سایت تخصصی سلامت-چنانجه مایل به ازدواج دایم یاموقت هستید به وبسایتsegheh110.blogfa.comمراجعه نمایید
درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید
آخرین مطالب
نويسندگان
جمعه 26 اسفند 1390برچسب:۳۶۵ گام بلند موفقیت | , :: 15:28 ::  نويسنده : عبدولله

۳۶۵ گام بلند موفقیت | ۵۳

موفقیتمثالی فوق العاده از نیروی تمرکز را می توان در مسابقات اتومبیل رانی جست و جو کرد. زمانی که اتومبیل تان دچار لغزش می شود، طبیعی ترین واکنش نگاه کردن به دیواره و تلاش جهت عدم برخورد با آن است. اما اگر تمرکزتان به طور مداوم روی چیزی باشد که از آن می ترسید، کارتان دقیقا به همانجا ختم می شود. رانندگان حرفه ای رالی می دانند که ما به طور ناخود آگاه در جهات تمرکزمان رانندگی می کنیم، بنابراین آن ها در طول مسابقه تمرکزشان را از دیواره گرفته و به مسیر باز مسابقه چشم می دوزند.

در زندگی نیز خیلی از مردم روی آنچه نمی خواهند – و نه آنچه خواهانش هستند – تمرکز می کنند. اگر ترس را کنار بگذارید، ایمان داشته باشید و قوه ی تمرکزتان را نظم ببخشید، اعمال تان به طور طبیعی شما را در مسیر دلخواه تان قرار می دهد. پس ترس تان را کنار بگذارید و همین حالا روی آنچه به راستی خواهانش هستید متمرکز شوید.

برگرفته از: کتاب ۳۶۵ گام بلند موفقیت – آنتونی رابینز – انتشارات دو یار



نظرات شما عزیزان:

دل شکسته ترین آدم دنیا
ساعت15:32---26 اسفند 1390




سلام دوست گلم،
سال نو پیشاپیش مبارک.

واقعا خسته نباشی. وبت عالیه. من تقریبا تموم پارت هاشو نگاه کردم. خیلی لذت بردم و استفاده کردم.

راستی به کلبه محقر من بیا و از مطالبش استفاده کن. ضرر نمیکنی . حتما بیا.

راستی اگه بنر خواستی بهم خبر بده تا برات آماده کنم.

من رو به دوستات معرفی کن.

یا علی
علی تنها


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





پيوندها